Respectul fata de client si calitatea serviciilor - In actuala piata concurentiala a transporturilor, a service-urilor auto, a scolilor de soferi, a inchirierii utilajelor, multe companii ofera pe scara larga aceleasi servicii. Principalul factor de diferentiere in fata utilizatorului este, de cele mai multe ori, calitatea acestor servicii si respectul fata de client. TRANSEVREN isi propune printre obiectivele sale: imbunatatirea calitatii si a relatiilor cu clientii, precum si stabilirea anumitor criterii de masurare a progreselor obtinute, insusite de toti cei care colaboreaza la realizarea lor.

Promptitudine si eficient - Echipamentele fiabile si eficiente, echipa profesionista, metodele de lucru predefinite si atent selectate permit prestarea de servicii rapide, la costuri reduse.

Flexibilitatea in afacere - Adaptarea continua la cerintele beneficiarilor, adoptarea de noi tehnologii si echipamente, crearea de servicii noi constituie elemente prin care compania se pliaza pe nevoile clientilor, venind in intampinarea dorintelor lor.

Web Hosting & Web Design : Soft-Manager.Ro